Proč zrovna OpenCart?
Především kvůli tomu, že jeho první verze byla vydána již v roce 1998 – za tu dobu prošel spoustou změn, díky kterým spoustu šikovných funkcí. Dají se do něj komfortně přidávat rozšíření a šablony tak, aby struktura a funkčnost webu přesně odpovídala potřebám vaší cílové skupiny.
OpenCart také vyhoví potřebám uživatelů, kteří svůj prodejní úspěch měří na základě analýz a statistik. V platformě jsou zabudované analytické funkce, takže si můžete komfortně zobrazit nejpopulárnější produkty, zhodnotit počet objednávek na základě časových filtrů, napojit GTM, Google Analytics nebo komplexně analyzovat chování vašich zákazníků.
Výhody
- Uživatelská přívětivost
- Spousta dostupných rozšíření a integrací
- Vysoká míra bezpečnosti
- Mnoho dostupných platebních metod
- Možnost napojení na ERP systémy
- Možnost napojení na Marketplaces
- Multistore řešení pro jednoduchou expanzi do zahraničí
- Možnost programování funkcí na míru